Veelgestelde vragen

Reserveren (5)

Ja. Eén uur voor vertrek krijg je een lijst/kaart met wagens die voldoen aan jouw aanvraag. Daaruit kan je naar wens kiezen.

Category: Reserveren

Onmiddellijk vertrekken: op een kaart- en/of lijstweergave vind je de wagens die nu beschikbaar zijn. Selecteer de dichtstbijzijnde wagen en je kan vertrekken.
Reserveren om later te vertrekken: stel de start- en eindtijd in, het adres waar je wil starten en type wagen. Selecteer uit een lijst van beschikbare wagens en bevestig.

Category: Reserveren

Ja. Je kan op elk moment via de app reservaties aanpassen, verlengen en annuleren.

Category: Reserveren

Het kan altijd gebeuren dat je de voorziene eindtijd niet haalt en pas later de wagen retourneert in de zone. Meldt dit steeds zo snel mogelijk via de app, zodanig dat we maatregelen kunnen treffen voor aansluitende reservaties. Zonder tijdige verwittiging kunnen er kosten worden aangerekend zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden.

Category: Reserveren

Op het ritscherm kan je zelf je rit verlengen. Doe dit tijdig zodat Bolides maatregelen kan nemen om volgende reservaties te vrijwaren.

Category: Reserveren